Newsbit

Trump: Amerikaanse overheid verdiende al $30 miljard met investering in Intel

De Amerikaanse regering investeerde onder Trump in chipmaker Intel, en dat leverde een flinke winst op waar de president nu mee pronkt.

Lees het volledige bericht op Newsbit

Opent in een nieuw tabblad. Via Cryptopage meten we de klik voor statistieken.

Partner

Gesponsord • Winnaar Award

Finst verkozen tot Beste Crypto Platform 2025

Bekroond met de IEX Gouden Stier voor veiligheid, kosten en aanbod.

Gratis €20,- Bitcoin