BeInCrypto

Telegram-gebruikersnaam “Boss” verkocht voor 500.000 USDT bij TON NFT-doorverkoop

De @boss Telegram-gebruikersnaam NFT is verkocht voor 500.000 USDT op TON, waarmee opnieuw een premium handle-verkoop op Fragment wordt gemarkeerd.

Lees het volledige bericht op BeInCrypto

Opent in een nieuw tabblad. Via Cryptopage meten we de klik voor statistieken.

Partner

Gesponsord • Winnaar Award

Finst verkozen tot Beste Crypto Platform 2025

Bekroond met de IEX Gouden Stier voor veiligheid, kosten en aanbod.

Gratis €20,- Bitcoin