Gouverneur van Wyoming ondertekent executive order om datacenter-investeringen aan te trekken
De gouverneur van Wyoming, Mark Gordon, heeft op 3 juni een uitvoeringsbesluit getekend waarmee de staat openstaat voor investeringen in datacenters, maar wel met de voorwaarde dat ontwikkelaars zelf de energiekosten die hun projecten veroorzaken betalen. Het besluit, “Data Centers the Wyoming Way” genoemd, stelt regels op rond watergebruik, natuur, netwerkkosten en training van personeel.
Opent in een nieuw tabblad. Via Cryptopage meten we de klik voor statistieken.
Partner