BeInCrypto

Crypto-lente is officieel begonnen, zegt Tom Lee van Bitmine

Bitmine Immersion Technologies voorzitter Tom Lee heeft verklaard dat de crypto-lente is begonnen. Eind april ging Lee in tegen de algemene verwachting dat de crypto-winter tot het najaar zou duren. Volgens hem was de neerwaartse trend bijna voorbij. β€œVolgens ons is de crypto-lente begonnen. Net als bij eerdere cycli zijn het sentiment en de overtuiging

Lees het volledige bericht op BeInCrypto

Opent in een nieuw tabblad. Via Cryptopage meten we de klik voor statistieken.

Partner

Gesponsord β€’ Winnaar Award

Finst verkozen tot Beste Crypto Platform 2025

Bekroond met de IEX Gouden Stier voor veiligheid, kosten en aanbod.

Gratis €20,- Bitcoin