BeInCrypto

Ansem zegt dat Ethereum er slechter voor staat dan in 2023 omdat de verwachting verzwakt

Crypto-analist Ansem beweert dat Ethereum (ETH) er in 2026 “slechter voor staat” dan in 2023 en verwijst naar een verwachting die volgens hem al jaren afneemt. Zijn bear-standpunt kreeg tegengas van sommige community-leden. Ondertussen geven on-chain activiteit en technische indicatoren op het netwerk juist bullish signalen. Ansem benoemt zwakke plekken in de ETH verwachting Ansem

Lees het volledige bericht op BeInCrypto

Opent in een nieuw tabblad. Via Cryptopage meten we de klik voor statistieken.

Partner

Gesponsord • Winnaar Award

Finst verkozen tot Beste Crypto Platform 2025

Bekroond met de IEX Gouden Stier voor veiligheid, kosten en aanbod.

Gratis €20,- Bitcoin